Kako izdelati uspešno spletno stran

Napisal: David Sever  Datum: 21.11.2022

Si želiš spletno stran, ki ti bo prinesla dejanske rezulate?

Spletno stran, ki generira nova kvalitetna povpraševanja in prinese nove stranke?

V tem primeru je to članek / video zate! V tem članku bom s tabo delil 5 korakov kako izdelati spletno stran, ki dejansko prinese rezultate in pomaga tvojemu podjetju rasti.

Korak 1: Raziskava in planiranje

Prvi in izjemno pomemben korak v izdelavi spletne strani je raziskava in planiranje same strani. Na žalost zaradi “zakompliciranosti” in časa, ki ga dobra raziskava in planiranje zahtevata se večina podjetnikov odloči, da ta korak naredi zelo površno ali pa ga v celoti preskoči.

Zakaj sta raziskava in planiranje spletne strani tako pomembna?

Da bo spletna stran, uspešna in nam prinesla željene rezultate moramo zelo dobro razumeti našo ciljno stranko:

– problem, ki ga želijo rešiti,

– kaj jih motivira,

– kakšni so razlogi, da problema že niso rešili.

Torej uspešna spletna stran mora zajemati in nagovarjati vse zgornje točke in vse skupaj “zapakirati” v vsebino, s katero se bo tvoja ciljna stranka “poistovetila”, in tebe in tvoje podjetje prepoznala kot pravo rešitev za svoj “problem”.

To pa nikakor ni enostavna naloga in zahteva poglobljeno raziskavo in planiranje. Primer spletne strani, kjer so načrtovalci preskočili ta korak lahko vidimo dnevno na spletnih straneh, ki so enostavno “meh” – spletna stran navaja generične podatke podjetja, za katere nam je kot obiskovalcem čisto vseeno, in na nas tudi ne naredi nikakršnega vtisa oziroma sproži želje, da bi s tem podjetjem sodelovali.

Kakšno raziskavo moraš narediti pred izdelavo spletne strani

Tvoja idealna stranka:

Prvo moraš poznati svojo idealno stranko, torej koga tvoja spletna stran cilja. Kot mali podjetniki radi na to vprašanje odgovorimo z vsi – vsi so naše stranke, ciljam na vse. Prej kot se bomo zavedali, da to ni tako, prej bomo videli rezultate.

Moj nasvet: Poglej svoje pretekle stranke.

– S katerimi je bilo sodelovanje najboljše?

– Katerim si prinesel najboljše rezultate in so bili s tvojo storitvijo najbolj zadovoljni?

– Katere stranke so brez problema sprejele tvoje cene?

– In s katerimi strankami ti je bilo v največje veselje sodelovati?

Torej najdi idealni mix med strankami, ki si lahko privoščijo tvoj produkt / storitev in katerim lahko ustvariš najvišjo dodano vrednost.

Ustvarjanje dodane vrednosti je najlažji in najbolj dolgoročen način rasti podjetja, zato se fokusiraj na takšne stranke.

Raziskava ključnih besed:

Raziskati moraš okoli katerih ključnih besed boš zgradil/a svojo spletno stran.

Ključ pri raziskavi ključnih besed je najti besede z:

– dobrim “search intent-om” – stranka dejansko išče storitev, ki jo ponujaš in je išče že z namenom nakupa.

– vsaj 200-250 mesečnimi iskanji

– nizko konkurenco

V kolikor boš pri raziskavi ključnih besed upošteval/a zgornje tri točke boš lahko s svojo novo spletno stranjo konkuriral/a na Googlu in  videl/a dobre rezultate.

Raziskava konkurence:

Obišči spletno stran in socialne profile tvoje konkurence in preuči kakšno vsebino uporabljajo in kakšna vsebina jim prinese najvišje stopnje  “engagement rate-a” oz s kakšno vsebino se ljudje najbolj poistovetijo in “interektajo”.

Uči se iz napak in zmag tvojih konkurentov.

Razvij svoj UPS – Unique selling proposition

Zakaj bi ljudje izbrali tvoje podjetje? Kaj te dela unikatnega in razlikuje tvojo ponudbo od konkurence?

Na tem koraku razumeš svojo idealno stranko, raziskal si konkurenco in njihovo ponudbo. Kaj sledi?

Najdi področja, kjer se tvoja idealna stranka in ponudba konkurentov ne “pokrivata”.

Najdi dejavnike, ki tvoje podjetje delajo drugačno od konkurentov na področjih, ki jih tvoja idealna stranka ceni.

Vse skupaj zapakiraj v stavek ali 2, s katerim se bodo tvoje stranke poistovetile in izdelal si svoj UPS, ki ti bo OGROMNO pripomogel k prodaji in marketingu.

Korak 2: Vsebina

Vsebina je ključnega pomena za uspešnost tvoje spletne strani. Dobra vsebina nagovarja obiskovalca in mu nudi točno to kar potrebuje. Obiskovalci na na spletni strani z dobro vsebino zadržujejo dlje in počutijo se razumljene. 

Torej tvoja vsebina mora odgovoriti na vsa vprašanja, ki jih ima tvoj obiskovalec/idealna stranka in dodati vrednost, le tako se boš izkazal kot strokovnjak/inja in pridobila zaupanje. 

Poleg tega pa ima dobra vsebina še ogromen vpliv na SEO, kar pomeni, da kvalitetnejša kot bo tvoja vsebina na spletni strani, bolj bodo tvoji obiskovalci zadovoljni, imeli bodo večje zaupanje vate in tvoje podjetje in vse to bo Google nagradil z višjimi uvrstitvami na brskalniku.

3 Kategorije dobre vsebine:

  • Teksti: Teksti na spletni strani morajo biti izdelani s tvojo idealno stranko v stedišču/fokusu. Kaj to pomeni? S teksti na svoji spletni strani moraš zajeti probleme, “pain-points”, motivacije in razloge zaradi katerih tvoja idealna stranka odlaša z nakupom.  Poleg tega moraš odgovoriti na vprašanja, zaradi katerih so sploh prišli na tvojo spletno stran.
  • Slike: Slika je vredna 1000 besed. Na svoji spletni strani uporabljaj kvalitetne fotografije s katerimi boš podkrepil svoje tekste. Slika pritegne veliko več pozornosti kot sam tekst, zato za vse ključne točne svojega teksta pripni zraven še sliko, ki se nanaša na kontetekst. Vedno uporabljaj originalne slike najbolje slike samega sebe saj s tem gradiš dodatno zaupanje z obiskovalci in daš obraz svoji spletni strani in podjetju IZOGIBAJ se stock fotografijam – do danes smo uporabniki interneta razvili že dober “radar” za stock vsebino in jo hitro filtreramo v “junk folder”. Slik na svoji spletni strani optimiziraj za namene SEO in hitrost.
  • Video: Če je slika vredna 1000 besed, koliko besed je vreden video? Video je prevladujoč medij na današnjem spletu, saj je enostaven za predajanje informacij in ljudje ga najlažje “prebavimo” – v primerjavi z ogromno količino teksta. Zato uporabljaj videe na svoji spletni strani.
 

MOJ NASVET: Uporabljaj slike in videe v katerih si sam glavna zvezda. Zakaj? S tem gradiš svojo avtoriteto in zaupanje pri strankah ter dodaš obraz in osebnost svojemu podjetju – ne pozabi vsi poslujemo z ljudmi ne podjetji. IZOGIBAJ se uporabi stock slik.

Zakaj je zaupanje tako pomembno? Enostavno – če obiskovalec ne bo zaupal tebi in tvoji strani enostavne ne bo kupil od tebe.

Korak 3: Dizajn

Tretji korak pri izdelavi uspešne spletne strani je dizaj.

Ko razumeš svojo idealno stranko, imaš sestavljeno vsebino s katero jo boš prepričal potrebuješ se dizaj, ki bo na enostaven in preprost način prenesel tvoje sporočilo.

Izogibaj se izdelavi spletnih strani s šablonami oziroma templati.

Zakaj?

Templati so narejeni, da ustrezajo čim večjemu številu ljudi, so zelo splošni in nikakor niso narejeni s tvojo ciljo stranko v mislih.

Predstavljajo ugodbo možnost pri izdelavi spletne strani ampak v večini primerov ne bodo prinesli dobrih rezultatov.

Moj nasvet:

Izdelavo spletne strani zaupaj nekomu, ki mu izdelava spletne strani ni tuja in bo znal izdelati enostaven in intuitiven dizajn, ki temelji na tvoji idealni stranki in njihovi nakupni poti.

Korak 4: Izdelava spletne strani

Kot lastnik manjšega ali srednje velikega podjetja imaš na voljo dve možnosti:

1) Spletno stran lahko izdelaš sam s CMS urejevalniki kot so WordPress, WIX, Squearespace

2) Za izdelavo spletne strani najameš freelance web designer -ja ali agencijo, da spletno stran izdelata zate.

Če se odločiš za izdelavo spletne strani v lastni režiji moraš pričakovati veliko učenja in kar nekaj ur namenjenih izdelavi spletne strani, da boš končal/a s spodobno spletno stranjo.

V kolikor za spletno stran nimaš namenjenega denarja (manj kot 1000€), imaš čas in voljo za učenje in te izdelava spletnih strani ter SEO zanima, ti vsekakor priporočam, da si spletno stran izdelaš sam, saj ti bo to znanje prišlo še kako prav v prihodnosti.

V kolikor se odločiš, da bos izdelavo spletne strani prepustil freelance web designer -ju ali agenciji ti priporočam, da se prej podrobno pogovoriš z njimi in se prepričaš, da razumejo tvoje poslovne cilje in potrebe.

Pozanimaj se tudi, kaj je njihovo glavne merilo spletne strani. Priporočam ti, da se izgneš vsem, ki jih glavno merilo predstavlja dizajn spletne strani in kako “flashy” je spletna stran.

80% podjetjem je glavni cilj spletne strani povečanje prodaje, zato mora biti tudi spletna stran izdelana po teh kriterijih in ne zgolj biti “lepa” in imeti “cool” animacije.

Korak 5: Marketing ali oglaševanje

Čestitke! Sedaj več kaj je potrebno za izdelavo tvoje nove spletne strani, ki ti bo prinesla več povpraševanja.

Kaj sledi?

Oglaševanje tvoje nove spletne strani!

Sedaj moraš svoj fokus prestaviti na pridobivanje obiskovalcev na tvojo spletno stran. Spodaj si preberi 4 nasvete kako pridobiti prve obiskovalce na svojo spletno stran.

  1. Google Business Profile: Zadeva, ki ti bo prinesla največ rezultatov glede na porabljen čas/denar. Google business profile je popolnoma brezplačno orodje, ki ti bo pomagali pri lokalni optimizaciji in pridobivanju prvih obiskovlacev. Svetujem ti, da v izdelavo in optimizacijo Google business profila vložil kar nekaj časa in izpolniš vse kar lahko in dodaš originalne videe in slike ter ga pogosto posodablajš, saj bo to Google nagradil in te umeščal višje v pozicijah.
  1. Lokalni in nišni direktoriji: Poslovni imeniki in imeniki specilizirani v tvoji branži. Poskrbi, da imaš profil v vseh teh imenikih in dodaj link oz povezavo na svojo spletno stran. To ti bo omogočilo pridobivanje novih obiskovalcev  in imelo pozitiven vplih na tvoj SEO.
  1. Deli in oglašuj svoje podjetje na spletu: Izdelaj profile na socialnih medijih in deli svojo novo spletno stran s prijatelji in znanci!
  1. Plačljivi oglasi: Super izbira, da boš ciljane stranke pridobil/a na svojo spletno stran takoj po izdelavi. Uporabi Google ads ali Facebook ads za prikozovanje oglasov. Ta opcija je plačljiva in računaj, da boš moral/a investirati vsaj 200 eur na mesec za oglase.
 

V kolikor ti lahko kakorkoli pomagam pri tvoji poti do več stran prek spleta in spletne strani me kontaktiraj in z veseljem pogledava tvoj projekt in katere bi bile najprimernejše možnosti zate, da bi pridobil več povpraševanj prek spleta.

Potrebuješ novo spletno stran,

ali imaš kakršna koli vprašanja?

Odlično!  Pokliči me ali mi piši in z veseljem odgovorim na vsa tvoja vprašanja!

📞 Telefon (SLO): +386 40 214 507

📞 Let’s talk (AT): +43 660 826 58 48

📨 E-mail: david@davidsever.si